Eelke is sinds vorig jaar vrijwilliger voor Het Danspaleis en heeft inmiddels al drie buurtbewoners in Amsterdam-Oost verblijd met een bezoek. Mevrouw Jans was de derde in de reeks. Mevrouw Jans werd eerder bezocht door vrijwilligers Daphne en Annelies, maar vond het zó gezellig om muzikaal getinte bezoekjes te ontvangen, dat ze inmiddels is gekoppeld aan de doorgewinterde vrijwilliger Eelke. Mevrouw Jans is ook al een flink aantal keren komen dansen bij Het Danspaleis.

“Danspaleis, ik ga er graag heen,” zegt Mevrouw Jans. “Maar met mijn enkel kan ik niet meer dansen. Ik heb mijn enkel verstuikt. Mijn vriend zegt: ‘Ga gewoon!’ Maar als ik er dan ben, dan wil ik ook graag dansen.”

Vandaar dat de huiskamerbezoekjes een hele fijne uitkomst bieden. Naast het luisteren van plaatjes uit het platenkoffertje dat Eelke meebracht hebben ze geluisterd naar haar eigen platen. En geknuffeld met de kat!
Blog

Een nieuwe afspraak staat alweer gepland voor in augustus!

Plaats een reactie